
پای درد و دل هر مادر شهید که نشستیم،دست هر مادر شهیدی رو که بوسیدیم،اشک هر مادر شهیدی رو که شاهد شدیم،همشون فقط یک چیز ازمون می خواستند:به دوستاتون بگید جگرگوشه ی من رفت تا کسی چادر از سر دخترهای مردم نکشهبهشون بگید نزارن شیطون وادارشون کنه خودشون با دست خودشون ...بهشون بگید دل ما خونهشما بگید!حالا دیدی وقتی از شهدا می خوای، تو هم مثل اونا مجاهد راه خدا بشی به دلت می ندازن که چادرت...کسی به حرف ما گوش نمی کنه!...
ادامه مطلب
سلام به همه دوستان و همراهامون....... امیدوارم حالتون خوب باشه..... خواستم ادرس کانالمون رو براتون بزارم...... که اونجاهم درخدمتتون باشیم..... shahadat-dahe-haftad مادرخدمتتون هستیم.... التماس دعا......... یاعلی.........
ادامه مطلب