
من شکایت دارم... از آن ها کهxa0نمی فهمندxa0چادر مشکی من یادگار مادرم زهراستxa0از آن ها که بهxa0سخرهxa0می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛xa0چـــــرا نمی فهمی؟xa0این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشدxa0حـــُرمــت دارد ! ----------------------------- بعدا نوشت : از همه دوستانی که نظر گذاشتن ممنونم / من به راهم و هدفم ایمان دارم پس دیگه از هیچ کسی شکایت ندارم!!! xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب